6-А,Б


Клас: 6-А, 6-Б 

Дата проведення: 03 грудня  2020 року

Тема уроку: Sports and Games.

Hi, everyone! I hope you are healthy!  Доброго дня всім. Сподіваюсь ви всі здорові!

Today we will speak about your favorite sport. Сьогодні  поговоримо знову про Ваш улюблений вид спорту. We will do exercises and check them online. Ми будемо виконувати вправи за цією темою та перевіряти їх самостійно. Як виконати завдання онлайн?

1.     Перейдіть за посиланням: https://www.liveworksheets.com/uu287134tp

2.     Спочатку прослухайте відео про улюблений вид спорту американських дітей.

3.     Після цього дайте відповіді на запитання по тексту, вибравши необхідний рядок.

4.     Наступне завдання – прослухати текст про улюблений спорт вчителя Angel.

5.     Дати відповідь на запитання про улюблений спорт вчителя Angel.

6.     Вставити необхідні слова, написавши про свій улюблений вид спорту та улюблений вид спорту друга. Не забувайте: my friend’s favourite sport is…

7.     Натисніть Finish, Check my answers. Надішліть скриншот ( фото) з набраними балами до нашої вайбер групи.

 Good Luck! Удачі вам!


Клас: 6-А, 6-Б 

Дата проведення: 30 листопада 2020 року

Тема уроку: Sports and Games. Do you LikeSport? Спорт та ігри. А тобі подобається займатися спортом?

Hi, everyone! I hope you are Ok! Today we are going to speak about Sport and Games. Do you like going in for sport?

Привіт всім! Сподіваюсь у вас все гаразд! Сьогодні ми поговоримо про спорт та ігри. А тобі подобається займатися спортом?

GameManuscripts in the Bottle

Imagine you found a bottle with manuscripts in it. You want to read these handwritings, but they are coded. Your task is decode them.

I have got some clues for you: t = s, h = o, j =i

 


Nz gbwhvsju tqhsu jt ufoojt.

Xibu bchvu zhv?

J mjlf tqhsu. Boe zph?

                 

Уявіть, що ви знайшли пляшку з манускриптом в ній. Ви хочете прочитати його, але

написи закодовані. Розкодуйте текст із 3 речень. Я можу надати декілька підказок: буква англійська t- це  s, h – це буква англійська o, j – це англійська і  .

Це завдання на оцінку 10,11,12 балів! Скиньте розшифровку речень у групу!

 

Grammar Pactice.           .

Пропоную  пригадати правила вживання слів PLAY, DO, GO з видами спорту:

Якщо назва спорту має закінчення –ing, то використовуємо GO: go swimming, go sailing.

Якщо ми говоримо про ігри з м’ячем та шахи, шашки, то використовуємо PLAY: play football, play chess.

Решта видів спорту – Do. Наприклад - do judo, do athletics.

Writing Practice: Do Ex. 1 on page 80 in your textbook. Look at the pictures and say what sport clubs children can attend in their school. Write down 4 sentences in your copybook and send them to our viber group.

Виконайте вправу 1 на сторінці 80 підручника Несвіт А. Подивіться на малюнки та напишіть які спортивні клуби можуть діти відвідувати в школі. Напишіть 4 речення в зошиті та надішліть фото виконаної вправи на вайбер групу. Наприклад, Children can attend chess club at their school.

Good luck to you! Успіхів вам!

 

Клас: 6-А, 6-Б 

Дата проведення: 22 жовтня 2020 року

Тема уроку: Shopping. Тест

Test Shopping


I.                  Complete with the words from the box :

Bargain  вигідна покупка / designer / cash готівка / credit / fit пасувати/ goods товари/ sale продаж, розпродаж / shoplifter крамничий злодій

1.      Department stores sell a large selection of ____.

2.      I can’t afford to buy anything from this _____ shop.

3.      That jacket is cheap because it is in the ____.

4.       I paid 5 dollars for the shirt. It was a ____.

5.       The shoes don’t ___ me. They are too small.

6.       The ____ tried to steal a pair of jeans.

7.       Lilly’s mother can’t pay for the jacket with her ____ card, so she will pay in _____.

II.                Finish the sentences by yourself : Доповніть речення за змістом

1.      We can buy ____ at the greengrocer’s. 2. We can’t buy ____ at the dairy’s. 3. We should buy ____ at the newsagent’s. 4. We can buy ____ at the department store.

III.             Fill in with :

1)      am / is / are (1)

1.      There ___ some pounds in my wallet.

2.      There ___ a tin of sardines in the fridge.

3.      ____ there nuts in your chocolate?

4.      There ____ a tube of toothpaste in my hand.

2)      much / many (1)

1.      How ____ salt did you buy yesterday?

2.      How ____ is a kilo of potatoes?

3.      How ____ cartons of juice will you buy?

4.      How ____ did you pay for these pair of shoes?

IV.              Put the words into the correct order. 

1.      on  Sunday  / not / my / did  / supermarket / father /  go / the / to

2.       a pound / they / paid / 50 hryvnias / for / of cheese

3.      you / did  / your /fruit / put  / any  / in  / fruit salad / ?

V.                 Translate into English 

1.      Я роблю покупки у супермаркеті, тому що це зручніше.

2.      Люди можуть придбати усі необхідні товари в універмазі.

3.      Скільки коштують ці джинси? – 150 фунтів.


 

 



Клас: 6-А, 6-Б 

Дата проведення: 20-21 жовтня 2020 року

Тема уроку: Shopping

Hi, everyone! Hope you are ok!



Скиньте відповіді в групу на вайбер! Good Luck to you!

Клас: 6-А, 6-Б 

Дата проведення: 19 жовтня 2020 року

Тема уроку: Shopping. Дитячі магазини. 


Скиньте відповіді в групу на вайбер! Good Luck to you!


























Дата проведення: 18 -21 травня 2020 року

Клас: 5-а,б в  клас

Тема: School Life.  Subjects. Шкільне життя. Предмети ( 2 уроки)

Hi, everyone! Hope you are happy and healthy!  Today we will speak about your school subjects. Let us start! Привіт всім! Сподіваюсь, що ви щасливі та здорові! Сьогодні ми поговоримо про різні шкільні предмети. Розпочнемо?

Завдання

Пояснення

Приклад

Ex.7 b, page 189

Повторіть слова, які характеризують шкільні предмети:

Easy – легкий

Difficult –важкий

Important – важливий

Useful –корисний

Fun –веселий

Boring –нудний

Interesting цікавий

Напишіть за зразком вправи 7б на сторінці 189, які предмети на Вашу думку  легкі, важкі, корисні і т.д.

I think History is useful for me. Я думаю, що Історія для мене корисна.

Ex. 8, page 189

Виконайте граматичну вправу 8 на сторінці 189 і запишіть в зошит лише правильну відповідь A,B,C.

Для учнів високого рівня!

Ex.1, page 190

Напишіть про свій улюблений предмет. Чому він Вам подобається?

My favorite subject is PE because I like jumping, running and playing games.

Ex. 2, page 190

У рамочці 1 написані види діяльності, які Ви виконуєте на різних уроках. Наприклад, writing compositions – пишите твори. У рамочці 2 – написані дієслова:  

To be good at – добре вміти робити щось.

To like doing…-Подобатися щось робити.

Can very well - Вміти робити щось добре.

Складіть письмово 3 речення з кожним із цих виразів, використавши види діяльності на уроках з рамочки 1.

I am good at calculating.

I like singing songs.

I can recite poems. Зверніть увагу, що після перших 2 виразів ми використовуємо дієслово із закінченням ING. Лише у 3 реченні після модального дієслова can використовуємо дієслово без закінчень та частки to.

Ex. 2 Page 193

Прочитайте зразок розповіді про улюбленого вчителя. Усно його перекладіть. Напишіть про свого улюбленого вчителя за зразком вправи 2 на сторінці 193.

Tetiana Mykolayivna teaches us History at school. She is a cool teacher! She is very patient (терпляча) and kind. We speak about Ukraine, read and watch interesting video films at the lessons. History is a very useful and fun lesson.

 

Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу всі письмові вправи


 


Дата проведення: 14-15 травня 2020 року

Клас: 5-а,б в  клас

Тема: School Life. Шкільне життя. Урок англійської мови ( 2 уроки).

Hi, everyone! Hope you are OK! Today we will speak about your English Lesson. Let us start! Привіт всім! Сподіваюсь, що у вас всіх все гаразд! Сьогодні ми поговоримо про урок англійської мови. Розпочнемо?

Завдання

Пояснення

Приклад

Ex. 1, page 198

Запишіть незнайомі вирази із рамочки до словника, запам’ятайте їх. Напишіть, що ви зазвичай робите на уроках англійської мови,використавши вирази із вправи.

to learn new words • to read about Great Britain and the USA • to know more about people who live in Great Britain and in the USA • to study about people’s traditions • to write • to listen to poems and songs • to recite poems • to sing songs

Ex. 3, page 198-199

Прочитайте текст про те, що діти думають про свій урок англійської мови, перекладіть текст усно.

 

Ex. page 199

Напишіть, що діти із вправи 3 на сторінці 198-199 люблять, а що не люблять робити на уроках англійської мови за зразком.

Mary likes her English lessons because she enjoys doing class projects.

Ex. 5 page 199

Напишіть, чому урок англійської мови цікавий, нудний, важкий. Використайте слова в рамочці. Почніть речення так:

 English is interesting because ..... . English is boring because ..... . English is difficult because ..... .

to write exercises / tests / stories / compositions • the text- book is nice • we read about..... • the teacher is good / knows the subject well • homework is / isn’t large • there is a lot of writing • there is / isn’t a lot to learn by heart •

 

Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу всі письмові вправи

 


Дата проведення: 07 травня 2020 року

Клас: 5-а,б в  клас

Тема: School Life. Шкільне життя.

Hi, everyone! Hope you are OK! Look at the chart and do your tasks for this lesson:

Завдання

Пояснення

Приклад

Ex. 5, page 188

Прочитайте діалог, усно перекладіть його та дайте усно відповіді на запитання перед діалогом

 

Ex. 6, page 188

Перепишіть вправу  в зошит, вставляючи слова, виділені в інструкції до вправи

Peter ….to school in the morning ( came)

Ex. 4, page 188

В  рамці записані назви шкільних предметів. Напишіть за зразком, які шкільні речі Ви використовуєте на різних уроках.

At the lesson of Art I use pencils, an eraser, a pencil-sharpener.

 

Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу вправу 4 та 6 на сторінці 188

 

 

 

 

 Дата проведення: 04 травня – 05 травня 2020 року
Клас: 5-а,б в  клас
Тема: School Life. Шкільне життя.
Hi, everyone! Hope you are OK! Look at the chart and do your tasks for the next 2 lessons:
Завдання
Пояснення
Приклад
Ex. 1, page 184
Повторіть слова по вправі 1 на сторінці 184. Якщо Ви не пам’ятаєте якесь слово, запишіть його в  словничок  та вивчить його.
A pair of scissors -
Ex. 2, page 184
Підберіть слова до малюнків. Скажіть про це так, як написано в прикладі.
I see a bottle of glue – Я бачу клей.
It’s number 2. Це малюнок 2.
Ex. 4, page 185
Виконайте вправу 4 на сторінці 185. За змістом вставте слова із таблички в речення.
We cut paper with it. These are the scissors.
Ex. 1, page 187
Нагадайте слова, назви предметів. Підберіть назви предметів до малюнків та запишіть їх у зошит.
1.     Maths – B.
Ex. 2, page 187
Прочитайте цитати та здогадайтеся про які предмети йдеться мова. Запишіть відповіді у зошит.
1.     English

Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу вправу 4 на сторінці 185 та вправу 2 на сторінці 187



 Дата проведення: 27 -29 квітня 2020 року
Клас: 5-а,б,в класи
Тема: Project work. My Favourite Holiday. Проектна робота. Моє улюблене свято.
Hi, boys and girls! Hope you are happy and healthy. Привіт дівчатка та хлопчики! Сподіваюсь, ви шасливі та здорові. 
Today you will make a poster about your favourite holiday. Take a sheet of paper A4, glue and scissors, some coloured pens or markers and create your masterpiece! Сьогодні Ви попрацюєте над створенням постера про Ваше улюблене свято. Візьміть аркуш формату А4, клей та ножиці, кольорові олівці чи маркери і створіть свій власний шедевр!
Ви не вперше виконуєте такий вид роботи. Можете включити свою фантазію та креативність! Замініть брошуру на відеоролик про сімейні традиції відзначення  різних свят або інші свята, які Ви мали у своєму класі, серед друзів. Ви можете зробити фото колаж на цю тему! Я так сумую за Вашою творчістю!
You can find the example of the project on page 183. Don’t forget to describe your holiday using the items. Ви можете знайти зразок написання тексту до проекту на сторінці 183. Не забудьте відповісти в тексті на запитання за планом:
What to wear В якому одязі Ви були на святі?
What to eat Які страви їли?
What to do- Чим займалися?
Where to celebrate Де святкували?
 I know you need some time to do it well, so sent me your video or your poster till this Friday! Я знаю, що Вам потрібно більше часу, тому чекаю на Ваш проект до цієї п’ятниці!
Good Luck to You! Miss you! Удачі ВАМ! Сумую!



 Дата проведення: 24 квітня 2020 року
Клас: 5-а, б, в класи
Тема: St. Valentine's Day. День Святого Валентина.

Hi, everyone! Today we will speak about one of the most romantic holidays abroad - St. Valentine's Day! Привіт всім, сьогодні ми поговоримо про одне з найромантичніших свят за кордоном - День Святого Валентина!

First, watch this video. Спочатку перегляньте відео з субтитрами. Якщо Ви чогось не розумієте, зупиняйте його та читайте текст, працюйте зі словником:

https://www.youtube.com/watch?v=RRyEtCoiJyo


Then, you will watch another video, it is about Useful Valentine's Day Vocabulary Words with Pictures. Після цього Ви переглянете відео про корисні слова з малюнками, які характеризують свято:

https://www.youtube.com/watch?v=usSNVC-IPqg


And your homework will be to write down the words from the last video in your vocabulary, translate them and try to remember. For example, ARROW - стріла and ect. А Вашим домашнім завданням буде записати із останнього відео всі незнайомі слова, перекласти їх та запам'ятати! 

Do that and sent the photo copy of the words to our viber group! Виконайте це  та надішліть фото звіт записаних у словник слів у вайбер групу!

Good Luck! Miss you! Stay Healthy!


Дата проведення: 17-21 квітня 2020 року
Клас: 5-а, б, в класи
Тема: Prepositions of time and place. Прийменники часу та місця (2 уроки)

Hi, everyone. Hope you are happy and healthy. Today we will travel to the Planet of  Prepositions. And  take your nice mood, quick reaction and good memory with you!  So, go-ooooooo!

Привіт, всім! Сподіваюсь ви всі щасливі та здорові! Сьогодні ми здійсняємо подорож до Планети Прийменників! Візьміть з собою у подорож гарний настрій, швидку реакцію та гарну пам’ять! Тож, полетіли!

А ви знали, що найпоширеніші прийменники місця та часу в англійській мові – однакові? «At», «on» та «in». Запам’ятовуйте, в яких випадках вони вживаються! Try to remember these rules! Copy this chart into your copybook! Перенесіть цю таблицю у свій зошит!





And now let us practise the usage of prepositions of time and place! А зараз зробимо декілька вправ на закріплення граматичного матеріалу! У першій вправі усно розподіліть слова в табличці по колонкам відповідно до використання прийменників часу та місця. В другій вправі виправте помилки, перепішіть у зошит правильне речення!







And now let us do Test on the usage of prepositions of time! А зараз виконаємо граматичний тест на використання прийменників місця! У першій вправі виберіть правильну відповідь та запишіть її у зошит. У другій вправі - виправте помилки, запишіть лише під номером правильний прийменник. 



Do the grammar test and sent the photo copy of it to our viber group! Виконайте граматичний тест та надішліть фото звіт у вайбер групу!


                                    GOOD LUCK! MISS YOU!




Дата проведення: 13 квітня – 14 квітня 2020 року
Клас: 5-а,б,в класи
Тема: Holidays. Christmas in Great Britain (2 уроки)

Hi, boys and girls! During 2 lessons  we are going to learn about the next cool holiday in Great Britain. Outside it is spring but we will speak about Christmas. Let’s start!
Доброго дня, хлопчики та дівчатка! Протягом 2 уроків ми дізнаємося про наступне чудове свято у Великій Британії. На вулиці весна, а ми поговоримо про Різдво у Великобританії. Почнемо!


First we will learn new words. Write down them into your vocabulary and try to remember these new words. Спочатку вивчимо нові слова. Запишіть у словник  ті, які не знаєте, спробуйте їх запам’ятати:

Let us do some exercises to check if you have remembered these new words. Давайте зробимо декілька вправ на закріплення нових слів. Match the picture  with the word. Усно підберіть малюнки до слів: 




After this activity you should do two more exercises in your copybook, make the photocopy of them and sent to our viber group. Після цього завдання вам слід зробити наступні 2 в зошиті, зробити фото та скинути у нашу групу в вайбері. 

Вправа 1. Виберіть правильну відповідь та запишіть у зошит речення.



Вправа 2. Вставьте необхідне за змістом слово, що було вивчено на цьому уроці, перепишіть повне речення у зошит: 


Watch the presentation about Christmas in Great Britain.  Write down  2-3 differences between Ukrainian and English Christmas in your copybook. Make the photocopy of this task and sent to our viber group. Перегляньте презентацію про Різдво у Великій Британії. Знайдіть  2-3 відмінності в святкуванні цього свята між Україною та Великобританією та запишіть їх у зошит. Зробіть фото цього завдання та скиньте його у нашу групу в вайбері.

посилання на презентацію:

A lot of kids write letters to Father Christmas. Your task is to do exercise 7 on page 171. Make the photocopy of this task and sent to our viber group. Багато дітей пишуть листи до Діда Мороза. Виконайте вправу 7 на сторінці 171. Зробіть фото цього завдання та скиньте його у нашу групу в вайбері.


GOOD LUCK! MISS YOU!


Дата проведення: 10 квітня 2020 року

Клас: 5-а,б,в класи

Теми: Порядкові  числівники

Hi, everyone. Hope you are happy and healthy. Today we will travel to the Planet of  Ordinal Numerals. Take nice mood, quick reaction and good memory with you!  So, go-ooooooo!

Привіт, всім! Сподіваюсь ви всі щасливі та здорові! Сьогодні ми здійсняємо подорож до Планети Порядкових числівників! Візьміть з собою у подорож гарний настрій, швидку реакцію та гарну пам’ять! Тож, полетіли!

ПЛАНЕТА ПОРЯДКОВИХ ЧИСЛІВНИКІВ
Порядкові числівники в англійській мові визначають порядок предметів при лічбі і відповідають на питання which? (Який). Утворюються вони шляхом додавання до кількісного числівника суфікса -th. Пропонуємо вам вивчити перші 12 порядкових числівників, так як серед них ви знайдете слова-винятки, до яких суфікс додається за іншим принципом:
  •  one – first (один – перший);
  • 2 – two – second (два – другий);
  • 3 – three – third (три – третій);
  • 4 – four – fourth (чотири – четвертий);
  • 5 – five – fifth (п’ять – п’ятий);
  • 6 – six – sixth (шість – шостий);
  • 7 – seven – seventh (сім – сьомий);
  • 8 – eight – eighth (вісім – восьмий);
  • 9 – nine – ninth (дев’ять – дев’ятий);
  • 10 – ten – tenth (десять – десятий);
  • 11 – eleven – eleventh (одинадцять – одинадцятий);
  • 12 – twelve – twelfth (дванадцять – дванадцятий).
Ну а в таких порядкових числівників, як двадцятий, тридцятий, сороковий і т. Д., Кінцеву -y міняємо на -ie:
  • 20 – twenty – twentieth;
  • 30 – thirty – thirtieth;
  • 40 – forty – fortieth.
Для складених порядкових числівників англійської мови характерно те, що тільки останнє слово приймає форму порядкового числівника, а всі інші залишаються кількісними:
  • 53 – fifty three – fifty-third;
  • 307 – three hundred and seven – three hundred and seventh;
  • 600 – six hundred – six hundredth;
  • 9000 – nine thousand – nine thousandth;
  • 1000 000 – one million – one millionth.

З тим, як утворюються порядкові числівники, розібралися. Тепер давайте подивимося як вони пишуться.
Якщо ми позначаємо порядковий числівник цифрою, до неї додається відповідне закінчення:
  • 1 – first – 1st;
  • 5 – fifth – 5th;
  • 10 – tenth – 10th.
При написанні дат артикль  the  і прийменник  of часто пропускаються, але завжди вимовляються в усному мовленні:
Пишемо: My birthday is on 5th May. Мій день  народження - п’ятого травня.

Кажемо: My birthday is on the fifth of May.Мій день народження - пятого травня.
Всі складові порядкові числівники від 21 до 100 в англійській мові пишуться через дефіс.
  • 21st – twenty-first;
  • 32nd – thirty-second;
  • 43rd – forty-third;
  • 77th – seventy-seventh;
  • 99th – ninety-ninth.
Порядкові числівники, що складаються більш ніж з двох цифр, пишуться окремими словами. Між сотнями і десятками з’являється слово and:
  • 335th – three hundred and thirty-fifth;
  • 421st – four hundred and twenty-first;
  • 5,111th – five thousand, one hundred and eleventh.
Варто запам’ятати ці прості правила, і ви не будете допускати помилки в написанні порядкових числівників!
Let us watch the video for reviewing the material. Давайте переглянемо відео для повторення порядкових та кількісних числівників:

Do this cool worksheet and sent the photo copy of it to our viber group! Виконайте цю цікаву розробку та надішліть фото звіт у вайбер групу!




Do exercise 5a on page 168. Write what holidays we celebrate on these days using ordinal numeral. Sent the photo copy of this exercise!  Виконай вправу 5а на сторінці 168. Напишіть,  які свята ми відзначаємо в ці дні, використавши порядкові прислівники. Відправте фото звіт виконаної вправи у групу!


Good Luck! Stay Healthy! Удачі! Будьте здорові!


Дата проведення уроку: 06 квітня – 07 квітня 2020 року
Клас: 5-а, б, в
Тема: Свята та традиції Великобританії та України.
Великодень ( 2 уроки).

Good morning, boys and girls! Nice to meet you.
We have a very interesting theme for the next 2 weeks: «Holidays in Great Britain and Ukraine». There are some differences in celebration of certain holidays between Ukraine and Great Britain. We have to find out them because it’s very important to know the culture of every country. 

Доброго дня хлопчики та дівчатка! Рада вас всіх чути! Протягом 2 тижнів ми будемо вивчати тему про свята у Великобританії та Україні. Є деякі відмінності у відзначенні  певних свят в цих країнах. Ми маємо це зясувати, тому що це так важливо вивчати культуру кожної країни! Тож – ловіть нові завдання! А почнемо ми з Великодня - свята, що наближається до нас!
                  
Запишіть в словник нові слова та запам’ятайте їх:
LentПіст
To bring eggsПриносити яйця
To give eggs to each otherДавати яйця один одному
Boiled decorated eggs – Варені декоративні яйця
To be hidden in the gardenБути захованим в саду
Eggs rolling competition – змагання, при якому всі кидають яйця з пагорбу, чиє яйце прикотиться першим, той перемагає
Eggs cracking competition – змагання, в ході якого суперники б’ються пасхальними яйцями, чиє перше розіб’ється, той й перемагає
Hot Cross Buns – гаряча пасхальна булочка в Британії
Easter Bread – пасхальний хліб ( паска) на Україні
Days – off вихідні
Christ ResurrectionВоскресіння Христове

Перепишіть таблицю порівняння традицій святкування Великодня в Україні та Британії. Запишіть у зошит 2-3 відмінності святкування Великодня в Україні:


http://an-mo.ru/eng-f.jpgEaster in Great Britain
Easter in Ukraine
http://www.lamagolfinstitute.co.uk/images/Ukrainian_flag.png
People have Lent
People have Lent
People give eggs to each other
People give eggs to each other
Chocolate eggs
Really boiled decorated eggs
Easter Bunny brings the eggs
----------
Easter eggs are hidden in the garden
----------
Eggs rolling competition
Eggs cracking competition
Hot cross buns
Easter bread
Children have Easter holidays
Children have only days - off
People go to the church
People go to the church
People say: «Happy Easter»
People say: «Christ Resurrection»


Перегляньте  відеоролик «Easter in Britain»:

Answer my questions. Дайте письмові  відповіді на питання за переглянутим відеороліком:

Who brings Easter eggs for children?                              
What kind of eggs do the children like?                          
What do people say to each other at Easter?                   
What competition do the Britons have outside?             
What do the pupils have on Easter Day?                         
Where do the people go at Easter?                                   
What is the Easter bread in Britain?     

Подумайте, що ви любите більше всього робити на Великодень. Напишіть 3-4 речення про це.
Think about your favorite activity on Easter.
What do you like to do the best on this day?


УСПІХІВ ВАМ! СУМУЮ!




Клас
Предмет
Число
Тема
Завдання
5-А, Б, В класи
Англійська мова
12.03
Обласні центри України
Вправа 1, сторінка 147, дати письмові відповіді на запитання в зошиті, вправа 3, сторінка 148, читати та перекладати діалог. Написати по вправі 6 на сторінці 149 текст про Гайворон                ( зразок вправа 5, сторінка 149). Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!


13.03
Парки
Вправа 2, сторінка 150, опрацювати текст про парки, виписати в зошит всі незнайомі слова, вставити в текст пропущені речення (указати в зошиті номер + речення). Вправа 3, сторінка 150-151 – переписати речення, поставити напроти букву F(неправда) або  T (правда). Вправа 5, сторінка 151 – виписати вирази, знайти їх переклад, знати напамять. Написати в зошиті, що діти та дорослі можуть робити в парку в різні пори року – зразок вправа 7 сторінка 152. Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!


16.03
Столиця ковалів
Вправа 2, сторінка 152 – читати та перекладати текст, вставити письмово в зошиті заголовки до тексту. Вправа 4, сторінка 153 – письмово в зошиті написати чи це правда T чи неправда F. Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!


19.03
Відпочинок в Україні
Вправа 1, сторінка 154-155 прочитати та перекласти діалог, вправа 2, сторінка 155 – письмово в зошиті позначити чи це правда T чи неправда F. Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!


20.03
Відвідування музею
Вправа 2, сторінка 156, переписати текст та вставити дієслова в потрібній формі – високій рівень, решта учнів – вправа 3, сторінка 157 – виписати нові слова з діалогу, прочитати його та знати переклад. Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!


23.03
Урок читання
Вправа 3, сторінка 159 – високий рівень, письмово у зошиті, всі учні -  на вибір частина 1 чи 2 тексту City Grandmother, Country Grandmother сторінка 161, читання, переклад


26.03
Проектна робота. Постер про місто
Виготовити постер (плакат розміром А4) про улюблене місто в Україні , зразок – сторінка 164 MYRHOROD

Немає коментарів:

Дописати коментар

Мовний табір "CAMP BIG BANG"

До уваги дітей та батьків! З досвіду роботи англомовного табору Camp Big Bang Роль рейтингової системи в позакласній діяльності