Клас: 6-А, 6-Б
Дата проведення: 03 грудня 2020 року
Тема уроку: Sports and Games.
Hi, everyone! I hope you are healthy! Доброго дня всім. Сподіваюсь ви всі здорові!
Today we will speak about your favorite sport. Сьогодні поговоримо знову про Ваш улюблений вид спорту. We will do exercises and check them online. Ми будемо виконувати вправи за цією темою та
перевіряти їх самостійно. Як виконати завдання онлайн?
1.
Перейдіть за посиланням: https://www.liveworksheets.com/uu287134tp
2.
Спочатку
прослухайте відео про улюблений вид спорту американських дітей.
3.
Після цього дайте відповіді на запитання по тексту,
вибравши необхідний рядок.
4.
Наступне завдання – прослухати текст про улюблений
спорт вчителя Angel.
5.
Дати відповідь на запитання про улюблений спорт
вчителя Angel.
6.
Вставити необхідні слова, написавши про свій
улюблений вид спорту та улюблений вид спорту друга. Не забувайте: my friend’s favourite
sport is…
7.
Натисніть Finish, Check my answers. Надішліть
скриншот ( фото) з набраними балами до нашої вайбер групи.
Good Luck! Удачі вам!
Клас: 6-А, 6-Б
Дата
проведення: 30
листопада 2020 року
Тема уроку: Sports and Games. Do you LikeSport? Спорт та ігри. А тобі подобається займатися спортом?
Hi, everyone! I hope you are Ok! Today we
are going to speak about Sport and Games. Do you like going in for sport?
Привіт всім! Сподіваюсь у вас все гаразд! Сьогодні ми
поговоримо про спорт та ігри. А тобі подобається займатися спортом?
Game “Manuscripts in the Bottle”
Imagine you found a bottle with manuscripts in it. You
want to read these handwritings, but they are coded. Your task is decode them.
I have got some clues for you: t = s, h = o, j =i
Nz gbwhvsju tqhsu jt ufoojt.
Xibu bchvu zhv?
J mjlf tqhsu. Boe zph?
Уявіть, що ви знайшли пляшку з манускриптом в ній. Ви
хочете прочитати його, але
написи закодовані. Розкодуйте текст із 3 речень. Я можу
надати декілька підказок: буква англійська t- це s, h – це буква англійська o, j – це
англійська і .
Це завдання на
оцінку 10,11,12 балів! Скиньте розшифровку речень у групу!
Grammar Pactice. .
Пропоную
пригадати правила вживання слів PLAY, DO, GO з видами спорту:
Якщо назва спорту
має закінчення –ing, то використовуємо
GO: go swimming, go sailing.
Якщо ми говоримо
про ігри з м’ячем та шахи, шашки, то використовуємо PLAY: play football, play chess.
Решта видів спорту – Do. Наприклад - do
judo, do athletics.
Writing Practice: Do
Ex. 1 on page 80 in your textbook. Look at the pictures and say what sport
clubs children can attend in their school. Write down 4 sentences in your
copybook and send them to our viber group.
Виконайте вправу 1 на сторінці 80 підручника Несвіт А.
Подивіться на малюнки та напишіть які спортивні клуби можуть діти відвідувати в
школі. Напишіть 4 речення в зошиті та надішліть фото виконаної вправи на вайбер
групу. Наприклад, Children
can attend chess club at their school.
Good
luck to you! Успіхів
вам!
Клас: 6-А, 6-Б
Дата проведення: 22 жовтня 2020 року
Тема уроку: Shopping. Тест
Test Shopping
I. Complete with
the words from the box :
Bargain вигідна покупка /
designer / cash готівка / credit / fit пасувати/ goods товари/ sale продаж, розпродаж / shoplifter крамничий злодій |
1. Department stores sell a large selection of ____.
2. I can’t afford to buy anything from this _____ shop.
3. That jacket is cheap because it is in the ____.
4. I paid 5
dollars for the shirt. It was a ____.
5. The shoes don’t
___ me. They are too small.
6. The ____ tried
to steal a pair of jeans.
7. Lilly’s mother
can’t pay for the jacket with her ____ card, so she will pay in _____.
II.
Finish the
sentences by yourself : Доповніть речення за змістом
1. We can buy ____ at the greengrocer’s. 2. We can’t buy
____ at the dairy’s. 3. We should buy ____ at the newsagent’s. 4. We can buy ____
at the department store.
III.
Fill in with :
1) am / is / are (1)
1. There ___ some pounds in my wallet.
2. There ___ a tin of sardines in the fridge.
3. ____ there nuts in your chocolate?
4. There ____ a tube of toothpaste in my hand.
2) much / many (1)
1. How ____ salt did you buy yesterday?
2. How ____ is a kilo of potatoes?
3. How ____ cartons of juice will you buy?
4. How ____ did you pay for these pair of shoes?
IV.
Put the words into the correct order.
1.
on Sunday / not / my / did / supermarket / father / go / the / to
2.
a pound / they
/ paid / 50 hryvnias / for / of cheese
3.
you / did /
your /fruit / put / any / in /
fruit salad / ?
V.
Translate into English
1.
Я роблю покупки у супермаркеті, тому що це зручніше.
2.
Люди можуть придбати усі необхідні товари в універмазі.
3.
Скільки коштують ці джинси? – 150 фунтів.
Клас: 6-А, 6-Б
Дата проведення: 20-21 жовтня 2020 року
Тема уроку: Shopping
Hi, everyone! Hope you are ok!
Скиньте відповіді в групу на вайбер! Good Luck to you!
Клас: 6-А, 6-Б
Дата проведення: 19 жовтня 2020 року
Тема уроку: Shopping. Дитячі магазини.
Скиньте відповіді в групу на вайбер! Good Luck to you!
Дата проведення: 18 -21 травня 2020 року
Клас: 5-а,б в клас
Тема: School Life. Subjects. Шкільне життя. Предмети ( 2 уроки)
Hi, everyone! Hope
you are happy and healthy! Today we will
speak about your school subjects. Let us start! Привіт всім! Сподіваюсь, що ви щасливі та здорові!
Сьогодні ми поговоримо про різні шкільні предмети. Розпочнемо?
Завдання |
Пояснення |
Приклад |
Ex.7 b, page 189 |
Повторіть слова, які характеризують шкільні предмети: Easy – легкий Difficult –важкий Important – важливий Useful –корисний Fun –веселий Boring –нудний Interesting –цікавий Напишіть за зразком вправи 7б на сторінці 189, які предмети на Вашу думку
легкі, важкі, корисні і т.д. |
I think History is useful for me. Я думаю, що
Історія для мене корисна. |
Ex. 8, page 189 |
Виконайте граматичну вправу 8 на сторінці 189 і
запишіть в зошит лише правильну відповідь A,B,C. |
Для учнів високого рівня! |
Ex.1, page 190 |
Напишіть
про свій улюблений предмет. Чому
він Вам подобається? |
My favorite subject is PE because I like jumping, running and playing
games. |
Ex. 2, page 190 |
У рамочці 1 написані види діяльності, які Ви виконуєте на різних уроках. Наприклад, writing compositions – пишите твори. У рамочці 2 – написані дієслова: To be good at – добре вміти
робити щось. To like doing…-Подобатися щось
робити. Can …very well - Вміти робити щось добре. Складіть письмово 3 речення з
кожним із цих виразів, використавши види діяльності на уроках з рамочки 1. |
I am good at calculating. I like singing songs. I can recite poems. Зверніть увагу, що після перших 2 виразів ми використовуємо дієслово із
закінченням ING. Лише у 3 реченні після
модального дієслова can використовуємо
дієслово без закінчень та частки to. |
Ex. 2 Page 193 |
Прочитайте зразок розповіді про
улюбленого вчителя. Усно його перекладіть. Напишіть про свого улюбленого
вчителя за зразком вправи 2 на сторінці 193. |
Tetiana Mykolayivna teaches us History at school.
She is a cool teacher! She is very patient (терпляча) and kind. We speak
about Ukraine, read and watch interesting video films at the lessons. History
is a very useful and fun lesson. |
Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу всі письмові вправи |
Дата проведення: 14-15 травня 2020 року
Клас: 5-а,б в клас
Тема: School Life. Шкільне життя. Урок англійської мови ( 2 уроки).
Hi, everyone! Hope
you are OK! Today we will speak about your English Lesson. Let us start! Привіт всім! Сподіваюсь, що у вас всіх все гаразд!
Сьогодні ми поговоримо про урок англійської мови. Розпочнемо?
Завдання |
Пояснення |
Приклад |
Ex. 1, page 198 |
Запишіть незнайомі вирази із рамочки до словника, запам’ятайте їх.
Напишіть, що ви зазвичай робите на уроках англійської мови,використавши
вирази із вправи. |
to learn new words • to read
about Great Britain and the USA • to know more about people who live in Great
Britain and in the USA • to study about people’s traditions • to write • to
listen to poems and songs • to recite poems • to sing songs |
Ex. 3, page 198-199 |
Прочитайте текст про те, що діти
думають про свій урок англійської мови, перекладіть текст усно. |
|
Ex. 4 page 199 |
Напишіть, що діти із вправи 3 на
сторінці 198-199 люблять, а що не люблять робити на уроках англійської мови
за зразком. |
Mary likes her English
lessons because she enjoys doing class projects. |
Ex. 5 page 199 |
Напишіть, чому урок англійської мови цікавий,
нудний, важкий. Використайте слова в рамочці. Почніть речення так: English is interesting because ..... . English is boring because ..... . English is difficult because ..... . |
to write exercises / tests /
stories / compositions • the text- book is nice • we read about..... • the
teacher is good / knows the subject well • homework is / isn’t large • there
is a lot of writing • there is / isn’t a lot to learn by heart • |
Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу всі письмові вправи |
Дата проведення: 07 травня 2020 року
Клас: 5-а,б в клас
Тема: School Life. Шкільне життя.
Hi, everyone! Hope
you are OK! Look at the chart and do your tasks for this lesson:
Завдання |
Пояснення |
Приклад |
Ex. 5, page 188 |
Прочитайте діалог, усно перекладіть його та дайте усно відповіді на
запитання перед діалогом |
|
Ex. 6, page 188 |
Перепишіть вправу в зошит,
вставляючи слова, виділені в інструкції до вправи |
Peter ….to school in the morning ( came) |
Ex. 4, page 188 |
В рамці записані назви шкільних предметів.
Напишіть за зразком, які шкільні речі Ви використовуєте на різних уроках. |
At the lesson of Art I use pencils, an
eraser, a pencil-sharpener. |
Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу вправу 4 та 6 на
сторінці 188 |
Завдання
|
Пояснення
|
Приклад
|
Ex. 1, page 184
|
Повторіть слова по вправі 1 на сторінці 184. Якщо Ви не пам’ятаєте якесь
слово, запишіть його в словничок та вивчить його.
|
A pair of scissors -
|
Ex. 2, page 184
|
Підберіть слова до малюнків. Скажіть про це так, як написано в прикладі.
|
I see a bottle of glue – Я бачу клей.
It’s number 2.
Це малюнок 2.
|
Ex. 4, page 185
|
Виконайте вправу 4 на сторінці 185. За змістом вставте слова із таблички
в речення.
|
We cut paper with it. These are the scissors.
|
Ex. 1, page 187
|
Нагадайте слова, назви предметів. Підберіть назви предметів до малюнків
та запишіть їх у зошит.
|
1.
Maths – B.
|
Ex. 2, page 187
|
Прочитайте цитати та здогадайтеся про які предмети йдеться мова. Запишіть
відповіді у зошит.
|
1.
English
|
Good Luck to You! Miss you! Скиньте у вайбер групу вправу 4 на сторінці 185 та вправу 2 на сторінці 187
|
Клас: 5-а, б, в класи
Тема: St. Valentine's Day. День Святого Валентина.
Hi, everyone! Today we will speak about one of the most romantic holidays abroad - St. Valentine's Day! Привіт всім, сьогодні ми поговоримо про одне з найромантичніших свят за кордоном - День Святого Валентина!
First, watch this video. Спочатку перегляньте відео з субтитрами. Якщо Ви чогось не розумієте, зупиняйте його та читайте текст, працюйте зі словником:
https://www.youtube.com/watch?v=RRyEtCoiJyo
Then, you will watch another video, it is about Useful Valentine's Day Vocabulary Words with Pictures. Після цього Ви переглянете відео про корисні слова з малюнками, які характеризують свято:
https://www.youtube.com/watch?v=usSNVC-IPqg
And your homework will be to write down the words from the last video in your vocabulary, translate them and try to remember. For example, ARROW - стріла and ect. А Вашим домашнім завданням буде записати із останнього відео всі незнайомі слова, перекласти їх та запам'ятати!
Do that and sent the photo copy of the words to our viber group! Виконайте це та надішліть фото звіт записаних у словник слів у вайбер групу!
Good Luck! Miss you! Stay Healthy!
Дата проведення: 17-21 квітня 2020 року
Клас: 5-а, б, в класи
Тема: Prepositions of time and place. Прийменники часу та місця (2 уроки)
Hi, everyone. Hope you are happy and healthy. Today we will travel to the Planet of Prepositions. And take your nice mood, quick reaction and good memory with you! So, go-ooooooo!
А ви
знали, що найпоширеніші прийменники місця та часу в англійській мові –
однакові? «At», «on» та «in». Запам’ятовуйте, в яких випадках вони вживаються! Try to remember these rules! Copy this chart into your copybook! Перенесіть цю таблицю у свій зошит!
And now let us practise the usage of prepositions of time and place! А зараз зробимо декілька вправ на закріплення граматичного матеріалу! У першій вправі усно розподіліть слова в табличці по колонкам відповідно до використання прийменників часу та місця. В другій вправі виправте помилки, перепішіть у зошит правильне речення!
Do the grammar test and sent the photo copy of it to our viber group! Виконайте граматичний тест та надішліть фото звіт у вайбер групу!
After this activity you should do two more exercises in your copybook, make the photocopy of them and sent to our viber group. Після цього завдання вам слід зробити наступні 2 в зошиті, зробити фото та скинути у нашу групу в вайбері.
Вправа 1. Виберіть правильну відповідь та запишіть у зошит речення.
Вправа 2. Вставьте необхідне за змістом слово, що було вивчено на цьому уроці, перепишіть повне речення у зошит:
- one – first (один – перший);
- 2 – two – second (два –
другий);
- 3 – three – third (три –
третій);
- 4 – four – fourth (чотири –
четвертий);
- 5 – five – fifth (п’ять –
п’ятий);
- 6 – six – sixth (шість –
шостий);
- 7 – seven – seventh (сім –
сьомий);
- 8 – eight – eighth (вісім –
восьмий);
- 9 – nine – ninth (дев’ять –
дев’ятий);
- 10 – ten – tenth (десять –
десятий);
- 11 – eleven – eleventh
(одинадцять – одинадцятий);
- 12 – twelve – twelfth
(дванадцять – дванадцятий).
- 20 – twenty – twentieth;
- 30 – thirty – thirtieth;
- 40 – forty – fortieth.
- 53 – fifty three – fifty-third;
- 307 – three hundred and seven –
three hundred and seventh;
- 600 – six hundred – six hundredth;
- 9000 – nine thousand – nine thousandth;
- 1000 000 – one million – one millionth.
- 1 – first – 1st;
- 5 – fifth – 5th;
- 10 – tenth – 10th.
- 21st –
twenty-first;
- 32nd –
thirty-second;
- 43rd –
forty-third;
- 77th –
seventy-seventh;
- 99th –
ninety-ninth.
- 335th – three hundred and
thirty-fifth;
- 421st – four hundred and
twenty-first;
- 5,111th – five thousand, one
hundred and eleventh.
Дата проведення уроку: 06 квітня – 07 квітня 2020 року
Easter in
Great Britain
|
Easter in Ukraine
|
People have
Lent
|
People have
Lent
|
People give
eggs to each other
|
People give
eggs to each other
|
Chocolate eggs
|
Really boiled
decorated eggs
|
Easter Bunny
brings the eggs
|
----------
|
Easter eggs
are hidden in the garden
|
----------
|
Eggs rolling
competition
|
Eggs cracking
competition
|
Hot cross buns
|
Easter bread
|
Children have
Easter holidays
|
Children have
only days - off
|
People go to
the church
|
People go to
the church
|
People say: «Happy Easter»
|
People say: «Christ Resurrection»
|
Клас
|
Предмет
|
Число
|
Тема
|
Завдання
|
5-А, Б, В класи
|
Англійська мова
|
12.03
|
Обласні центри України
|
Вправа 1, сторінка 147, дати письмові відповіді на запитання в зошиті,
вправа 3, сторінка 148, читати та перекладати діалог. Написати по вправі 6 на
сторінці 149 текст про Гайворон ( зразок вправа 5, сторінка 149).
Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!
|
13.03
|
Парки
|
Вправа 2, сторінка 150, опрацювати текст про парки, виписати в зошит всі
незнайомі слова, вставити в текст пропущені речення (указати в зошиті номер +
речення). Вправа 3, сторінка 150-151 – переписати речення, поставити напроти
букву F(неправда) або T
(правда). Вправа 5, сторінка 151 –
виписати вирази, знайти їх переклад, знати напам’ять. Написати в зошиті, що діти та дорослі можуть
робити в парку в різні пори року – зразок вправа 7 сторінка 152. Відправити
фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!
|
||
16.03
|
Столиця ковалів
|
Вправа 2, сторінка 152 – читати та перекладати текст, вставити письмово в
зошиті заголовки до тексту. Вправа 4, сторінка 153 – письмово в зошиті
написати чи це правда T чи неправда F. Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!
|
||
19.03
|
Відпочинок в Україні
|
Вправа 1, сторінка 154-155 прочитати та перекласти діалог, вправа 2,
сторінка 155 – письмово в зошиті позначити чи це правда T чи неправда F. Відправити фото звіт ( фото виконаних робіт у зошиті)
у вайбергрупу!
|
||
20.03
|
Відвідування музею
|
Вправа 2, сторінка 156, переписати текст та вставити дієслова в потрібній
формі – високій рівень, решта учнів – вправа 3, сторінка 157 – виписати нові
слова з діалогу, прочитати його та знати переклад. Відправити фото звіт (
фото виконаних робіт у зошиті) у вайбергрупу!
|
||
23.03
|
Урок читання
|
Вправа 3, сторінка 159 – високий рівень, письмово у зошиті, всі учні
- на вибір частина 1 чи 2 тексту City Grandmother, Country Grandmother сторінка 161, читання, переклад
|
||
26.03
|
Проектна робота. Постер про місто
|
Виготовити постер (плакат розміром А4) про улюблене місто в Україні ,
зразок – сторінка 164 MYRHOROD
|
Немає коментарів:
Дописати коментар